To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Accenture: Σταματά το media auditing

Accenture: Σταματά το media auditing
Η Accenture αναμένεται να τερματίσει τη λειτουργία του τμήματός της που ασχολείται με το media auditing, υπό το βάρος έντονης κριτικής που έχει δεχθεί με αντικείμενο την ενδεχόμενη σύγκρουση συμφερόντων (conflict of interest), που δημιουργεί η γιγάντωση του βραχίονά της που α σ χ ο λ ε ί τ α ι με το digital marketing, της Accenture Interactive.

 Σε δηλώσεις εκπροσώπου της Accenture που επικαλείται η αμερικανική έκδοση του Campaign , αναφέρονται τα εξής: «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως η Accenture έχει αποφασίσει να τερματίσει (ramp down) το κομμάτι των δραστηριοτήτων της που έχει να κάνει με υπηρεσίες media auditing, benchmarking και διαχείρισης pitch μέχρι το τέλος Αυγούστου, όταν και ολοκληρώνεται το οικονομικό έτος της εταιρείας.

Στο πλαίσιο του εν λόγω σχεδιασμού, θα συνεργαστούμε με τους πελάτες μας για να ικανοποιήσουμε τις υφιστάμενες δεσμεύσεις και να υποστηρίξουμε τη μετάβασή τους σε νέο καθεστώς». Η Αccenture Media Management αντιστοιχεί σε μικρό κομμάτι των δραστηριοτήτων του ομίλου ενώ, αντιθέτως, η Accenture Interactive έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο παίκτη της αγοράς digital, καταγράφοντας ετήσιο κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 10 δισ. δολάρια και συνεχώς ανοδική πορεία μετά και την εξαγορά της Droga5.

Η είσοδός της στο πεδίο του programmatic planning & buying το 2018 εκτιμάται πως έκανε πιο έντονες τις φωνές περί conflict.

TAGS: Accenture