To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Adidas: Προχωρά σε CRM αναθεώρηση

Adidas: Προχωρά σε CRM αναθεώρηση
Adidas: Προχωρά σε CRM αναθεώρηση

Στόχος της εταιρείας αθλητικής ένδυσης και εξοπλισμού, είναι να βρει τη συνεργάτιδα εκείνη που θα τη βοηθήσει να συνδεθεί με τους υπάρχοντες πελάτες και να διαχειριστεί ορισμένες ψηφιακές δραστηριότητες.

Σημειώνεται πως η 72andSunny είχε προσληφθεί τον Μάρτιο για τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό, με ευθύνη στους τομείς ποδοσφαίρου, running, μπάσκετ και γυναικείων προϊόντων. Τον Φεβρουάριο, η Adidas είχε κυκλοφορήσει μια παγκόσμια καμπάνια, με την υπογραφή της 180 Los Angeles, η οποία είχε πρωταγωνιστές τους ποδοσφαιριστές Gareth Bale, Lionel Messi και τους μπασκετμπολίστες Derrick Rose, John Wall.

Επιπλέον, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε καθαρές πωλήσεις 8 δισ. δολαρίων στο πρώτο μισό του τρέχοντος έτους, αυξημένες κατά 16,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. 

TAGS: Global News