To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

adidas: Συγκέντρωση των παγκόσμιων media στη MediaCom

adidas: Συγκέντρωση των παγκόσμιων media στη MediaCom
Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η adidas προχώρησε σε ενοποίηση των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας της μάρκας πίσω από τη στρατηγική 2020 «Creating the New», η adidas θα ευθυγραμμίσει όλα τα πεδία και τις περιφέρειες και για το σκοπό αυτό έχει προσλάβει τη MediaCom του ομίλου WPP για να εκτελέσει την ολιστική της προσέγγιση από τον Σεπτέμβριο του 2018.

Μετά από μια ανταγωνιστική και πολυεπίπεδη διαδικασία, η MediaCom επιλέχθηκε ως η εταιρεία που θα βοηθήσει την Adidas και τη Reebok να διατηρήσουν το μομέντουμ στο οποίο βρίσκονται. Το συνδυασμένο brief θα εκτελεστεί σε όλες τις πλατφόρμες, με έμφαση στην καινοτομία, που είναι ευθυγραμμισμένη με το στρατηγικό business plan "Creating the New". 

Η στρατηγική για την adidas επικεντρώθηκε σε τρεις βασικές επιλογές: Ταχύτητα, Πόλεις και Open Source. Όλα αυτά έχουν διοχετευθεί μέσω της κεντρικής ιδέας που αναφέρει πως "μέσω του αθλητισμού, έχουμε τη δύναμη να αλλάξουμε ζωές". Το νέο brief θα ευθυγραμμιστεί με τους συγκεκριμένους τομείς, εστιάζοντας στην ταχύτερη media υλοποίηση, στις πολιτιστικές πρωτεύουσες και στο εμπόριο, καθώς και στο παγκόσμιο digital οικοσύστημα. 

Οι τομείς ευθύνης για τις ομάδες της MediaCom σε ολόκληρο τον κόσμο θα περιλαμβάνουν full funnel media planning, integrated media consultancy and buying, consumer insight και measurement. Οι δύο κόμβοι για την παγκόσμια επιχειρηματική δραστηριότητα θα είναι το Λονδίνο για την Adidas και η Νέα Υόρκη για την Reebok.

TAGS: adidas, MediaCom