To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αύξηση στα μέλη της WFA το 2015

Αύξηση στα μέλη της WFA το 2015
Αύξηση στα μέλη της WFA το 2015

Αυξημένα κατά 10% περίπου, είναι τα μέλη της World Federation of Advertisers (WFA) για το 2015, καθώς οι νέες εγγραφές έχουν φτάσει στις 8 από την αρχή του χρόνου. Συγκεκριμένα, οι Bayer, eBay, Emirates, Mazda, Nike, Swarovski, Vestel και Volvo εντάχθηκαν στην Ομοσπονδία, αυξάνοντας τα εταιρικά μέλη στα 75.

Την ίδια στιγμή, η WFA παρατήρησε αύξηση στη συμμετοχή τοπικών εθνικών ενώσεων, οι οποίες ανέρχονται, πλέον, σε 57, καλύπτοντας 62 χώρες παγκοσμίως. Χαρακτηριστικά, οι Cameroon Marketing Association, Marketing Society of Kenya και Marketers Association of Zimbabwe αποτελούν μέλη της ομοσπονδίας τη φετινή χρονιά, σε μια εξέλιξη που αντικατοπτρίζει την επιθυμία της WFA να επεκταθεί στην Αφρική.

\"Είμαι ενθουσιασμένος για το γεγονός πως μεγάλα παγκόσμια brands αναγνωρίζουν την αξία ένταξής τους στο δίκτυό μας\" ανέφερε σχετικά ο Managing Director της WFA, Stephan Loerke.