To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Alibaba: Στη MediaCom τα media εκτός Κίνας

Alibaba: Στη MediaCom τα media εκτός Κίνας
Ο Όμιλος Alibaba ανέθεσε στην MediaCom το media strategy and buying για τις αγορές του εξωτερικού (εκτός Κίνας) σε ότι αφορά τα Tmall World, Alibaba Cloud, Dingtalk, Lazada και Taobao International.

Η Alibaba έχει ενημερώσει στο πρόσφατο παρελθόν ότι έχει σχέδια να επεκτείνει με ταχύ ρυθμό το δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου της στο εξωτερικό. Η τελευταία της κίνηση πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο, όταν άνοιξε το πρώτο γραφείο στη Νοτιοανατολική Ασία, στην Κουάλα Λουμπούρ.

Η Tmall World είναι η αρχική προτεραιότητα για την Alibaba, ενώ η εταιρεία εξετάζει επίσης την επέκταση εκτός της Κίνας και για άλλα προϊόντα, όπως το Alibaba Cloud και το DingTalk. Η Tmall World απευθύνεται κυρίως στους σχεδόν 100 εκατομμύρια Κινέζους που ζουν στο εξωτερικό, ειδικά στην περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού.

Σε αυτό το πλαίσιο, η MediaCom China, με επικεφαλής τον chief executive Rupert McPetrie, ανέλαβε να αποτελέσει κόμβο για τον πελάτη και επιφορτίστηκε με την αύξηση της κίνησης στον ιστότοπο και την αύξηση των ποσοστών μετατροπής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η MediaCom κέρδισε τον σχετικό διαγωνισμό απέναντι στην Publicis Media, τη Dentsu Aegis και τη Wavemaker, που αποτελούσε τον προηγούμενο συνεργάτη της Alibaba σε αυτό το κομμάτι.

TAGS: MediaCom, Alibaba