To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: 20,6 δισ. το 2022 για διαφήμιση-προώθηση

Amazon: 20,6 δισ. το 2022  για διαφήμιση-προώθηση
Η Amazon το 2022 αύξησε τις επενδύσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο για διαφήμιση και προώθηση κατά 22% φτάνοντας τα 20,6 δισεκατομμύρια δολάρια και «σπάζοντας» ρεκόρ ετήσιων δαπανών από οποιον δ ή ποτέ διαφημιζόμενο.
Η σημαντική αύξηση ήρθε αν και οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν σε ποσοστό 9% το 2022, μέγεθος που μεταφράζεται στην πιο «αργή» ανάπτυξη από τότε που η Amazon άνοιξε το ηλεκτρονικό της βιβλιοπωλείο, το 1995.
 Η εταιρεία είχε διψήφιες ποσοστιαίες αυξήσεις όσον αφορά τις επενδύσεις διαφήμισης και προώθησης κάθε χρόνο από το 2004 έως το 2022, εκτός από το 2020, όταν περιόρισε τις δαπάνες κατά 1%, σύμφωνα με την ανάλυση του Ad Age Datacenter. Η εταιρεία προσπαθεί τώρα να εξορθολογίσει το κόστος εν μέσω επιβράδυνσης της αύξησης των πωλήσεων και των αντίξοων οικονομικών συνθηκών.
TAGS: Amazon