To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: Αύξηση 26% στο ad revenue

Amazon: Αύξηση 26% στο ad revenue
Η Amazon κατέγραψε ισχυρή αύξηση 26% στα διαφημιστικά έσοδα, που έφτασαν στα 12,06 δισεκατομμύρια δολάρια και αποτελέσματα τριμήνου τα οποία ξεπέρασαν τις προβλέψεις της Wall Street. Οι αναλυτές είχαν προβλέψει ότι τα έσοδα από διαφημίσεις θα έφταναν τα 11,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Συνολικά, η Amazon ανέφερε έσοδα για το τρίτο τρίμηνο 143,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 13%, και τα καθαρά κέρδη υπερτριπλασιάστηκαν στα 9,88 δισεκατομμύρια δολάρια (94 σεντς ανά μετοχή).
Οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκανα λόγο για έσοδα 141,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά έσοδα 6,05 δισεκατομμυρίων δολαρίων (59 σεντς ανά μετοχή), σύμφωνα με το FactSet. «Είχαμε ένα δυνατό τρίτο τρίμηνο, καθώς τα έσοδα από τις διαφημίσεις αυξήθηκαν δυναμικά καθώς και τα συνολικά λειτουργικά έσοδα και οι ελεύθερες ταμειακές ροές», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Andy Jassy, ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα. Στην πρόσκληση κερδών του τρίτου τριμήνου, ο Jassy ανέδειξε την Prime Video ως «αναπόσπαστο» στοιχείο του προγράμματος συνδρομής Prime, που είναι συχνά ένας από τους βασικούς λόγους εγγραφής των χρηστών. Τόνισε επίσης ότι η Amazon βλέπει την Prime Video να γίνεται τελικά μια «μεγάλη και κερδοφόρα επιχείρηση από μόνη της».
TAGS: Amazon