To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: Κλείνει το Ad Server στο τέλος του 2024

Amazon: Κλείνει το Ad Server στο τέλος του 2024
Η Amazon θα κλείσει τις δραστηριότητές της στην προβολή διαφημίσεων το τέταρτο τρίμηνο του 2024, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη 03/10. Η καθυστέρηση έχει σκοπό να δώσει σε brands και εταιρείες επιπλέον χρόνο για τη μετάβαση της επιχείρησής τους σε άλλο διακομιστή διαφημίσεων, καθώς και να υποστηρίξει τους υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο που ενδέχεται να επηρεαστούν από την απόφαση. «Στην Amazon, αξιολογούμε πάντα τις δυνατότητες των προϊόντων και των υπηρεσιών μας να προσφέρουν αξία για τους πελάτες και κάνουμε τακτικά προσαρμογές με βάση αυτές τις αξιολογήσεις», δήλωσε εκπρόσωπος της Amazon.

Το Amazon Ad Server είναι μια προαιρετική υπηρεσία για τους διαφημιζόμενους και χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και τη διανομή δημιουργικών και τη μέτρηση καμπανιών σε πολλές πλατφόρμες. Η εταιρεία πιστεύει ότι υπάρχει ισχυρό μέλλον για τη διαφήμιση, καθώς η επιχείρησή της συνεχίζει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και θα συνεχίσει να επενδύει στη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης υποδομής διαφήμισης και τεχνολογίας που να δίνει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ καλύτερη εικόνα για την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Η Amazon είχε 10,68 δισεκατομμύρια δολάρια από τις διαφημιστικές της υπηρεσίες το δεύτερο τρίμηνο του 2023, αύξηση 22% σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
TAGS: Amazon