To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

American Express: Στη UM τα παγκόσμια media

American Express: Στη UM τα παγκόσμια media
Η American Express προσέλαβε τη UM του Interpublic Group σαν τη βασική παγκόσμια media συνεργάτιδα, μετά από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης που ξεκίνησε μέσα στο καλοκαίρι.

Η μετακίνηση του λογαριασμού αυτού σηματοδοτεί το τέλος της 20ετούς συνεργασίας της Mindshare με την Amex, ενώ η Digitas του Publicis Groupe έχασε μεν τα καθήκοντα digital planning and buying, αλλά διατήρησε τις digital δημιουργικές επιχειρήσεις, που δεν αποτελούσαν μέρος του spec. Εκπρόσωποι της Mindshare δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για σχόλια, ενώ η Digitas αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι επί των τελευταίων εξελίξεων.

Από την πλευρά του, ο global CEO της UM, Daryl Lee, δήλωσε σε εσωτερικό σημείωμα: "Αυτή είναι μια ακόμα στιγμή μετασχηματισμού για την εταιρεία μας, καθώς και για ολόκληρα τα δίκτυα των IPG και IPG Mediabrands, καθώς συνεχίζουμε συλλογικά να ηγούμαστε της βιομηχανίας και να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες και αποτελέσματα για όλους τους πελάτες μας". Το σημείωμα πρόσθεσε ότι η UM θα χειριστεί τα media planning and buying, strategy και analytics για την American Express σε 22 αγορές σε όλο τον κόσμο, ενώ θα συνεργαστεί με IPG και Mediabrands.

Σημειώνεται πως η Amex δαπάνησε περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια για τα media στις ΗΠΑ μόνο πέρυσι, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της Kantar Media.