To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάμικτα συναισθήματα για διαφήμιση και smartphones

Ανάμικτα συναισθήματα για διαφήμιση και smartphones
Ανάμικτα συναισθήματα για διαφήμιση και smartphones

Οι χρήστες smartphones στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και τη Γερμανία δεν είναι fans των προσωποποιημένων διαφημίσεων, σύμφωνα με όσα έδειξε καταναλωτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε Ηνωμένες Πολιτείες και Ευρώπη από την Adobe Digital Index (ADI).

Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο είναι πως οι καταναλωτές με ηλικία από 18 ως 34 σε κάθε χώρα, δηλώνουν υπέρ της προσωποποίησης, ωστόσο θέλουν να γίνεται με καλύτερο τρόπο και να είναι \"λιγότερο ανατριχιαστική\".

Στο μεταξύ, παρά την ανάπτυξη του ad blocking, περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες δήλωσαν πως είναι πρόθυμοι να δουν 3 και 4 video ads, μέχρι να αποκτήσουν πρόσβαση σε premium content. Επιπλέον, η έρευνα έδειξε πως οι διαφημιζόμενοι πρέπει να εργαστούν για την παροχή περισσότερο συναρπαστικού περιεχομένου, αν και υπήρξε ποικιλία γνώμεων σχετικά με το αν αυτό που προσφέρεται στους καταναλωτές θεωρείται πολύτιμο ή συναρπαστικό.

\"Τα brands πρέπει να προσφέρουν σχετικό διαφημιστικό περιεχόμενο, ωστόσο οι διαφημιζόμενοι που προωθούν προσωποποιημένη διαφήμιση, χωρίς να δημιουργήσουν κεντρικές, cross-device audience πλατφόρμες, κινδυνεύουν να χάσουν το κοινό τους\" ανέφερε μεταξύ άλλων ο director of digital marketing, EMEA της Adobe, John Watton.