To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ανάπτυξη του social commerce αναμένεται για το 2022

Ανάπτυξη του social commerce αναμένεται για το 2022

Τα brands μπορούν να επωφεληθούν από τη συνεργασία με τους content creators για να αξιοποιήσουν τη δύναμη του livestreaming  και την ανάπτυξη του social commerce. Η ανάγκη για engagement του καταναλωτή με την «οικονομία των δημιουργών» είναι ένα βασικό θέμα του Marketer’s Toolkit 2022. Οι social πλατφόρμες γίνονται προορισμοί αγορών, καθώς η τεχνολογία έχει κάνει τα shoppable media μια καινούρια εμπειρία. Το livestream commerce καθώς και το livestream content αναπτύσσονται τώρα και εκτός Κίνας και Νοτιοανατολικής Ασίας. Για τα brands η οικοδόμηση αξιόπιστων σχέσεων με τους content creators είναι το κλειδί για την προσέγγιση των «πολύτιμων» online communities και την επίτευξη ενός αυθεντικού engagement.

Στην έρευνα Toolkit 2022 του Marketer, το 75% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να αυξήσουν το spending τους για το social commerce. Το TikTok είναι ο μεγάλος νικητής μεταξύ των social πλατφορμών με το 84% των ερωτηθέντων να επιθυμούν να αυξήσουν τις επενδύσεις στην πλατφόρμα το επόμενο έτος. Οι content creators ενδυναμώνονται όλο και περισσότερο, αλλάζοντας τη δυναμική μεταξύ brands, media πλατφόρμων και δημιουργών. Τα brands πρέπει να συνεργάζονται με τους creators και να χτίζουν εμπιστοσύνη για να επιτύχουν τους στόχους τους.