To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αποχωρεί ο CMO της Uber, Thomas Ranese

Αποχωρεί ο CMO της Uber, Thomas Ranese

Ο Global CMO της Uber, Thomas Ranese, αποχώρησε από την εταιρεία μετά από τρία χρόνια, με τον Head of Global Marketing, με έδρα το Άμστερνταμ, David Mogensen, να αναλαμβάνει το ρόλο του Vice-President of Marketing.
O Ranese εντάχθηκε στην Uber τον Σεπτέμβριο του 2019 μετά από περισσότερα από εννέα χρόνια υπηρεσίας στην Google, όπου είχε αναλάβει την παγκόσμια στρατηγική για το marketing σε 60 αγορές. Στην Uber ηγήθηκε μιας ομάδας περισσότερων από 300 ατόμων που είναι υπεύθυνα για το marketing προϊόντων και τη δημιουργία ζήτησης για κινητικότητα και παράδοση, καθώς και για την «ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης και της φήμης» του brand.
Ανέλαβε τον ρόλου του στην εταιρεία από τη Rebecca Messina, η οποία έφυγε 11 μήνες μετά την τοποθέτησή της ως πρώτης Global CMO της εταιρείας. Πριν προχωρήσει στην τεχνολογία, o Ranese ήταν CMO της Πολιτείας της Νέας Υόρκης, με ευθύνη για την επίβλεψη του κρατικού προγράμματος τουριστικού marketing «I LOVE NY».

TAGS: Uber