To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Apple: Αυξημένη κατά 50% η marketing δαπάνη

Apple: Αυξημένη κατά 50% η marketing δαπάνη
Apple: Αυξημένη κατά 50% η marketing δαπάνη

Σε εντυπωσιακή αύξηση της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, που άγγιξε το 50%, προχώρησε η Apple τη φετινή χρονιά, με συνέπεια αυτή να φτάσει στο 1,8 δισ. δολάρια. Τα 600 εκατομμύρια δολάρια που διέθεσε επιπλέον για το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε στα τέλη Σεπτέμβρη, ήταν κατά 6 φορές περισσότερα από την αντίστοιχη αύξηση που σημειώθηκε την προηγούμενη χρονιά.

Χαρακτηριστικά, η κατασκευάστρια εταιρεία του iPhone, ξόδεψε 1,2 δισ. δολάρια για εμπορικούς σκοπούς το έτος που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014 και 1,1 δισ. δολάρια τους 12 μήνες που είχαν προηγηθεί. Επιπλέον, η εμπορική δαπάνη της Apple τριπλασιάστηκε από το 2010, όταν ανερχόταν σε 691 εκατομμύρια, προχώρησε στα 933 εκατομμύρια το 2011 και στο 1 δισ. το 2012.

Στη φετινή ετήσια έκθεσή της, η τεχνολογική εταιρεία ανέφερε πως \"η διαρκής επένδυση στο marketing και τη διαφήμιση, είναι καθοριστική στην ανάπτυξη και την πώληση καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών\".

Κατά τα άλλα, η εταιρεία παρουσίασε κέρδη 53,4 δισ. δολαρίων και τζίρο 233,7 δισ. για το σύνολο του οικονομικού της έτους.