To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Apple: Πρώτη στα mobile διαφημιστικά έσοδα

Apple: Πρώτη στα mobile διαφημιστικά έσοδα
Apple: Πρώτη στα mobile διαφημιστικά έσοδα

To λειτουργικό Android απορρόφησε την πλειονότητα (64%) του mobile ad traffic στο τέταρτο τρίμηνο του 2014, αλλά η Apple εξακολουθεί να οδηγεί τις εξελίξεις όσον αφορά τη δημιουργία εσόδων, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη \"The State of Mobile Advertising\", που διενήργησε η Opera Mediaworks, καταδεικνύει πως οι καλές επιδόσεις της Apple σε δυτικές αγορές όπως εκείνες των ΗΠΑ, της Γερμανίας και της Μεγάλης Βρετανίας, την έχουν βοηθήσει να διατηρηθεί στην κορυφή.

Σύμφωνα με την έρευνα, στις συγκεκριμένες αγορές είναι συχνές οι καμπάνιες με «υψηλής αξίας rich-media και video-advertising», οι οποίες συνεισφέρουν σημαντικά στη δημιουργία εσόδων.

Γενικότερα, σε επίπεδο αγορών, οι ΗΠΑ εξακολουθούν να αποτελούν την κορυφαία αγορά όσον αφορά το mobile advertising, αντιστοιχώντας περίπου το 44% των impressions.

Σύμφωνα με την έρευνα, όμως, και οι υπόλοιπες διεθνείς αγορές αρχίζουν να ανεβαίνουν, με την περιφέρεια Ασία - Ειρηνικός να βρίσκεται στη δεύτερη θέση, με ποσοστό 26,1%. Πρόκειται για περίπου το διπλάσιο ποσοστό από εκείνο της Ευρώπης, που κυμαίνεται στο 12,5%.