To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Asics: Λανσάρει την καμπανιά «Move Her Mind»

Asics: Λανσάρει την καμπανιά «Move Her Mind»
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Asics το 2022, το χάσμα μεταξύ των φύλων στην άσκηση είναι πολύ μεγαλύτερο από το αναμενόμενο. Ενώ ο κύριος λόγος που οι γυναίκες ασκούνται λιγότερο από τους άντρες είναι προφανής (επειδή έχουν λιγότερο ελεύθερο χρόνο), η εταιρεία μέσω της έρευνας κατέληξε σε περισσότερα συμπεράσματα.
Η μεγαλύτερη παγκόσμια μελέτη για το χάσμα των φύλων στον τομέα της φυσικής κατάστασης βασίστηκε σε σχεδόν 25.000 ερωτηθέντες οι οποίοι χωρίστηκαν σε 26 ομάδες. Τα ευρήματα οδήγησαν την Asics να λανσάρει την καμπάνια «Move Her Mind», ως μια νέα προσπάθεια που προτείνει τρόπους για να ξεπεραστούν τα εμπόδια στην προπόνηση. Ο Cat Ayers, ανώτερος διευθυντής μάρκετινγκ της Asics, αναφέρει σχετικά στο Marketing Daily: «Πάντα επικεντρωνόμασταν σε αυτήν τη σύνδεση μυαλού και σώματος. Και άλλα brands κάνουν λόγο για αυτήν την ολιστική προσέγγιση, αλλά εμείς από εκεί ξεκινήσαμε. Όταν το σκεφτόμαστε μέσα από το γυναικείο πρίσμα, αναγνωρίζουμε τη σημασία αυτής της έρευνας. Οι γυναίκες, όσον αφορά την άσκηση, παρακινούνται από τους φίλους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα».