To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

British Airways: Στον WPP το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας

British Airways: Στον WPP το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας
Η British Airways επιβεβαίωσε πως προχώρησε στην πρόσληψη ομάδας του WPP για τον χειρισμό του δημιουργικού, του media, των social media και του paid search.

Ο λογαριασμός περιλαμβάνει επίσης τα brands IAG Cargo και Avios, που ανήκουν στην International Airlines Group. Σε ανακοίνωσή της, η BA ανέφερε πως αναζητούσε ένα "μοντέλο μετασχηματισμού για να ευθυγραμμίσει μια σειρά από marketing υπηρεσίες" και πως ο WPP πρόσφερε την καλύτερη λύση στο συγκεκριμένο brief.

Από εδώ και στο εξής, ο WPP θα διαχειρίζεται το media planning, τη στρατηγική, τις creative services, τα social media, το paid search, τα affiliates και το production για τη British Airways. Επιπλέον, θα χειρίζεται τις media services του Avios και τα production και creative/studio του IAF Cargo.

Με την εξέλιξη αυτή, η British Airways έβαλε τέλος σε μια σχέση 12 ετών με τη Bartle Bogle Hegarty, ενώ σύμφωνα με όσα έχουν κυκλοφορήσει, η Ogilvy θα χειριστεί τους διαφημιστικούς και loyalty λογαριασμούς, ενώ η GroupM θα δουλέψει στα media.

Σημειώνεται πως τον Αύγουστο του 2014, η αεροπορική εταιρεία και το αδερφό brand Iberia, παραχώρησαν στην Carat το δικαίωμα χειρισμού του συνδυαστικού media λογαριασμού. Μετά την τελευταία εξέλιξη, η Carat φέρεται να διατηρεί τα δικαιώματα για τα brands Aer Lingus, Vueling και Iberia.