To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Carlsberg: Προχωρά σε παγκόσμια κλίμακα το brand repositioning

Carlsberg: Προχωρά σε παγκόσμια κλίμακα το brand repositioning
Η Carlsberg λανσάρει σε παγκόσμια κλίμακα το repositioning που πραγματοποίησε στη μητρική αγορά της Δανίας, έπειτα από την προσθήκη της Fold7 στο ρόστερ συνεργαζόμενων εταιρειών.

Η Fold7, που διαχειριζόταν ήδη τις βρετανικές επιχειρήσεις της ζυθοποιίας, ανέλαβε το παγκόσμιο λανσάρισμα χωρίς την πραγματοποίηση spec.

Η διαφημιστική εταιρεία δημιούργησε την καμπάνια με τίτλο "The Danish Way" και πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Mads Mikkelsen τον Απρίλιο και κατάφερε, μέσω αυτής, να φέρει το Brand πίσω στις ρίζες του, καθιστώντας το μια χαρακτηριστική εικόνα του δανέζικου τρόπου ζωής. Τον Σεπτέμβριο η καμπάνια εξελίχθηκε για να "τρέξει" σε Δυτική Ευρώπη και Ρωσία, ενώ μέσα στον επόμενο χρόνο θα γίνει η πρώτη καμπάνια της Carlsberg που θα "τρέχει" ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές.

Ο vice president του marketing στην Carlsberg, Russell Jones ανέφερε χαρακτηριστικά: "Είδαμε πως η καμπάνια είχε τρομερή ανταπόκριση από αγορές εκτός Ηνωμένου Βασιλείου. Πιστεύουμε πως μπορεί να έχει σπουδαίο αντίκτυπο σε παγκόσμια κλίμακα, να προσφέρει μεγαλύτερη συνέπεια στην επικοινωνία μας και να προσελκύσει περισσότερο κόσμο για το brand".
TAGS: Carlsberg