To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola: Aλλαγές στο brand portfolio

Coca-Cola: Aλλαγές στο brand portfolio
Η Coca-Cola σχεδιάζει να απαλλαγεί από αυτό που ο διευθύνων σύμβουλός της, James Quincey, χαρακτήρισε «zombie brands». Στόχος της Coca-Cola στην αρχή της πανδημίας φαίνεται ότι ήταν να ιεραρχήσει τα βασικά της brands, προκειμένου να «ενισχύσει την ανθεκτικότητα» της αλυσίδας εφοδιασμού της.

«Προχωρούμε έχοντας ως προτεραιότητα λιγότερα αλλά μεγαλύτερα και ισχυρότερα brands, τα οποία θα ανταποκρίνονται σε διάφορες ανάγκες των καταναλωτών», δήλωσε ο Quincey. «Ταυτόχρονα, πρέπει να κάνουμε μια καλύτερη δουλειά για την καλλιέργεια και την ανάπτυξη μικρότερων, πιο ανθεκτικών προτάσεων και την έξοδο από ορισμένα zombie brands», πρόσθεσε ο ίδιος. Για παράδειγμα, περισσότερα από τα μισά brands της Coca-Cola είναι brands μιας χώρας με μικρή έως καθόλου κλίμακα. Τα συνολικά συνδυασμένα έσοδα αυτών των brands είναι περίπου 2% του συνόλου του τζίρου της εταιρείας και αυξάνονται πιο αργά από τον μέσο όρο της εταιρείας. Ωστόσο, το καθένα χρειάζεται ακόμα πόρους και επενδύσεις, εξήγησε ο Quincey.

Τα οργανικά έσοδα της Coca-Cola μειώθηκαν κατά 26% το β΄ τρίμηνο. Τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν στα 1,78 δισεκατομμύρια δολάρια από 2,61 δισεκατομμύρια δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Ο όγκος πωλήσεων των αναψυκτικών μειώθηκε 12% το τρίμηνο. Η coke είδε τον όγκο πωλήσεών της να μειώνεται κατά 7%. Ο όγκος πωλήσεων του τσαγιού και του καφέ μειώθηκε 31%. Και το νερό και τα αθλητικά ποτά μειώθηκαν κατά 24%. Εν τω μεταξύ, ο όγκος πωλήσεων χυμών, γαλακτοκομικών και φυτικών ποτών βυθίστηκε κατά 20%.

Ο Quincey πρόσθεσε ότι η Coca-Cola δίνει προτεραιότητα σε ένα χαρτοφυλάκιο που συνδυάζει ισχυρά παγκόσμια brands και τοπικά και κλιμακωτά τοπικές μάρκες για την αντιμετώπιση κρίσιμων ηλικιακών ομάδων, με βάση τις ανάγκες και τις περιπτώσεις κατανάλωσης. Η εταιρεία δημιουργεί επίσης «μια νέα πορεία προς τα εμπρός» για αυξημένη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα στο μάρκετινγκ, για να διασφαλίσει ότι όλες οι επενδύσεις θα έχουν οφέλη στο μέλλον.
TAGS: Coca Cola