To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca Cola: Συνεργασία με WPP για το Euro 2016

Coca Cola: Συνεργασία με WPP για το Euro 2016
Coca Cola: Συνεργασία με WPP για το Euro 2016

Τη συγκεκριμένη ομάδα συγκροτούν οι Possible, Geometry Global  και η ισπανική δημιουργική εταιρεία SRA Rushmore. Σημειώνεται πως μια άλλη εταιρεία του WPP συνεργάζεται ήδη για το media planning and buying της συγκεκριμένης διοργάνωσης, η MediaCom.

Αυτό που ζητήθηκε από τις συγκεκριμένες εταιρείες είναι να δημιουργήσουν και να εκτελέσουν την παγκόσμια χορηγική καμπάνια της Coca Cola σχετικά με το τουρνουά. Έτσι, θα χειριστούν το παγκόσμιο δημιουργικό και τις outdoor, shopper marketing και digital δραστηριότητες.

Απέναντι στο group αυτών των εταιρειών στάθηκε στο spec της Coca Cola η Havas Worldwide.

Σημειώνεται πως το Euro 2016 θα διεξαχθεί στη Γαλλία από τις 10 Ιουνίου μέχρι και τις 10 Ιουλίου του 2016 και η Coca Cola αποτελεί έναν από τους βασικούς του χορηγούς, μαζί με τις Carlsberg, Continental, Hyundai-Kia και McDonald’s.