To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

comScore: Λανσάρει metrics για το programmatic trading

comScore: Λανσάρει metrics για το programmatic trading
comScore: Λανσάρει metrics για το programmatic trading

Η εταιρεία analytics των ΗΠΑ, comScore ανακοίνωσε την κυκλοφορία της \"Industry Trust Initiative\", ενός νέου ανεξάρτητου συστήματος μετρήσεων για το programmatic trading σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η πρωτοβουλιά παρουσιάστηκε αρχικά στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο, ενώ από την 1η Απριλίου οι εκδότες-πελάτες της comScore θα έχουν πρόσβαση στα δικά τους προφίλ και θα τσεκάρουν βασικά διαφημιστικά metrics, που θα επιτρέπουν, με τη σειρά τους, στους Media πωλητές να εκθέτουν την \"πραγματική\" ποιότητα του προϊόντος τους.

Η \"Industry Trust Initiative\" είναι διαθέσιμη σε 44 χώρες, με τον chief executive της εταιρείας, Serge Matta να επισημαίνει: \"Η ανάπτυξη του programmatic παγκοσμίως δεν χρειάζεται, πλεον, να συνοδεύεται από την ανησυχία για την ποιότητα του προϊόντος που πωλείται και αγοράζεται. Η εξάπλωση της πρωτοβουλίας μας σε Media πωλητές αποτελεί άλλο ένα βήμα προς την ποιοτική βελτίωση και την διασφάλιση πως οι πωλητές θα λαμβάνουν δίκαιη ανταμοιβή για αυτά τα impressions\".