To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Daimler: Σε εξέλιξη παγκόσμιο media spec

Daimler: Σε εξέλιξη παγκόσμιο media spec
Η Daimler - μητρική εταιρεία της Mercedes Benz - έχει ξεκινήσει αναθεώρηση των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της, σύμφωνα με πληροφορίες ανθρώπων που παρακολουθούν το θέμα.

Το συγκεκριμένο spec προκύπτει μετά την έναρξη συνεργασίας του Publicis Group με τη Mercedes Benz, κι ενώ είχε προηγηθεί διαγωνιστική διαδικασία έξι μηνών στην οποία συμμετείχαν επίσης οι WPP και Omnicom. Μάλιστα, ο Publicis δημιούργησε ένα εξειδικευμένο shop για το συγκεκριμένο καθήκον και θα ξεκινήσει να δουλεύει για τη Mercedes σε 37 χώρες (εκτός ΗΠΑ και Κίνας) από τον Ιούλιο.

Τώρα, η αυτοκινητοβιομηχανία αναζητά υποστήριξη για τα παγκόσμια media. Σημειώνεται πως η OMG είναι υπεύθυνη για τη Mercedes στις Ηνωμένες Πολιτείες και η Wavemaker δουλεύει για το brand στις διεθνείς αγορές.

Όσο για την media αναθεώρηση της Daimler, είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά ανάλογων διαδικασιών που έχουν ξεκινήσει στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων τους τελευταίους μήνες, από εταιρείες όπως οι Ford και Volkswagen.

Στο μεταξύ, την προηγούμενη εβδομάδα η Daimler ανακοίνωσε πτώση 11% στα κέρδη για το πρώτο τρίμηνο του 2018 (2,85 δισ. δολάρια), ωστόσο η luxury κατηγορία Mercedes-Benz απέδωσε ικανοποιητικά. Τα συνολικά έσοδα του ομίλου είχαν αύξηση 3% για το εξεταζόμενο διάστημα, αγγίζοντας τα 48 δισεκατομμύρια δολάρια.  
TAGS: Daimler