To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DDB: Ασυνήθιστο νέο παγκόσμιο positioning

DDB: Ασυνήθιστο νέο παγκόσμιο positioning
Η DDB, το global creative agency δίκτυο της Omnicom, αποκαλύπτει το καινούργιο του brand positioning με μια απρόσμενη διαφημιστική καμπάνια. Το agency αγόρασε ένα billboard σε μια φάρμα με πρόβατα στο Garston της Νέας Ζηλανδίας, για να ξεκινήσει μια συζήτηση για τη νέα λογική του brand, «Unexpected Works».

Η πινακίδα καλεί το κοινό να επισκεφθεί το www.unexpectedworks.com, όπου ο κόσμος μπορεί να διαβάσει το μανιφέστο της DDB και την ιστορία πίσω από την Unexpected Works φιλοσοφία. Η ιδέα είναι να ξεκινήσει μια παγκόσμια συζήτηση γύρω από το πώς η DDB προσεγγίζει τη δημιουργικότητα, με την οποία οι 10.000 υπάλληλοί της ανά τον κόσμο μπορούν να συνδεθούν.

«Δεν ψάχναμε για κάποια καμπάνια ή ένα tagline για την DDB», δήλωσε ο Worldwide CEO, Marty O’Halloran. «Σκεφτήκαμε περισσότερο κάτι σαν ''τι θα μας φέρει κοντά και θα ενισχύσει αυτό που πιστεύουμε ως agency;''» συμπλήρωσε. To Billboard στη Νέα Ζηλανδία είναι μόνο η αρχή.

Η DDB ελπίζει πως το απρόσμενο media placement θα δημιουργήσει αίσθηση στη βιομηχανία, αναδεικνύοντας το είδος της δουλειάς που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της.
TAGS: DDB