To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: 3,3% αύξηση στις διαφημιστικές δαπάνες

Dentsu: 3,3% αύξηση στις  διαφημιστικές δαπάνες
Οι διαφημιστικές επενδύσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά 3,3% παγκοσμίως το 2023, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Dentsu, Global Ad Spend Forecasts. Συνολικά, 727,9 δισεκατομμύρια δολάρια θα δαπανηθούν παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους, σύμφωνα με την «πρόβλεψη» της έκθεσης. Οι προσαρμοσμένες προβλέψεις παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών της Dentsu για το 2023 δείχνουν τη συνεχή ανάπτυξη, αν και έχουν προσαρμοστεί οριακά προς τα κάτω από το 3,5% που προβλεπόταν στην έκθεση του Δεκεμβρίου 2022, ως επί το πλείστον λόγω μακροοικονομικών παραγόντων.
H έκθεση δείχνει επίσης την ανάπτυξη που καθοδηγείται από τον πληθωρισμό των τιμών στα media και όχι από τον αυξημένο όγκο διαφημίσεων, καθώς η διαφημιστική δαπάνη σε σταθερές τιμές αναμένεται να μειωθεί ελαφρά, (-0,6%) από έτος σε έτος. Ωστόσο, οι παγκόσμιες προοπτικές όπως προβλέπονται από ειδικούς της Dentsu σε σχεδόν 60 αγορές, είναι θετικές, με τις δαπάνες να επιταχύνονται ταχύτερα το 2024 και να αυξάνονται 4,7% φτάνοντας τα 762,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το 2023 η ψηφιακή τεχνολογία θα συνεχίσει να αυξάνεται (7,8%). Όσον αφορά το μέλλον, η μονοψήφια ανάπτυξη της ψηφιακής τεχνολογίας αναμένεται να γίνει ο κανόνας, με μια αρκετά σταθερή αύξηση από έτος σε έτος για το 2024 και το 2025 (περίπου 26 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ), σε ένα πλαίσιο περίπου 60% του συνολικού μεριδίου αγοράς.
Ο Peter Huijboom, Global CEO, Media International Markets δήλωσε: «Εδώ και χρόνια βλέπουμε τον κλάδο να στρέφεται προς την ψηφιακή τεχνολογία, υπερδιπλασιάζοντας τις επενδύσεις τα τελευταία πέντε χρόνια, εν μέρει χάρη στις σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες προσέγγισης, συμμετοχής και πώλησης σε μεμονωμένους καταναλωτές».
TAGS: Dentsu Aegis