To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Καταγγελίες για υπερτιμολόγηση της Toyota

Dentsu: Καταγγελίες για υπερτιμολόγηση της Toyota
Μεγάλο θέμα ξέσπασε τις προηγούμενες ημέρες στην Ιαπωνία, με αφορμή την παραδοχή του τοπικού παραρτήματος της Dentsu πως προχώρησε σε υπερτιμολόγηση στον επί χρόνια πελάτη της, Toyota για ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ λέγεται πως άλλοι 100 διαφημιζόμενοι εμπλέκονται στο συγκεκριμένο περιστατικό.

Σύμφωνα με ανώνυμες πηγές, οι κατηγορίες σχετίζονται με το performance marketing παράρτημα DA Search and Link (DASL) και δεν επηρεάζουν σε καμία περίπτωση μέρη του ομίλου Dentsu Aegis που λειτουργούν εκτός Ιαπωνίας. Οι κατηγορίες κάνουν λόγο για υπερχρέωση της Toyota από το DASL, με το οποίο διατηρεί μακρά περίοδο συνεργασίας. Το ακριβές μέγεθος του προβλήματος δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο ορισμένα brands της αυτοκινητοβιομηχανίας φέρονται να επανεξετάζουν τη σχέση του με την εταιρεία marketing ή έχουν διακόψει ήδη τις σχέσεις τους με τη Dentsu σε επίπεδο digital συνεργασίας.

Η Dentsu παραδέχτηκε, με email της, πως υπάρχει ζήτημα "μη εγκεκριμένων ενεργειών που σχετίζονται με τις digital media συναλλαγές και έχει κάνει ήδη αναφορά στους σχετιζόμενους πελάτες", χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Οι φήμες, αναφέρουν, ωστόσο πως υπάρχουν 160 παρόμοιες περιπτώσεις.

Στο ίδιο μήκος κύματος, κινήθηκε και η ανακοίνωση του President και CEO της Dentsu, Tadashi Ishii, ο οποίος ξεκαθάρισε πως ο όμιλος έχει λάβει πολύ σοβαρά υπόψη αυτές τις καταγγελίες και τελεί ήδη μεγάλη εσωτερική έρευνα από τα μέσα Αυγούστου. Επιπλέον, συμπλήρωσε πως τα στοιχεία που μελετώνται, ξεκινούν από το 2012 και μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου οι ύποπτες συναλλαγές ήταν 633, αφορούσαν σε 111 διαφημιζόμενους και το ύψος τους φτάνει στα 2,28 εκατομμύρια δολάρια.