To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Λανσάρει το δικό της «νόμισμα»

Dentsu: Λανσάρει το δικό της «νόμισμα»

Η Dentsu έχει συνάψει συμφωνίες με επτά μεγάλες εταιρείες των media, για να κάνει συνεργασίες με το δικό της αποκλειστικό «νόμισμα» (ad currency). «Είναι σημαντικό ότι οι συμφωνίες δεν αφορούν μόνο τους μεγαλύτερους πελάτες, όπως η NBC Universal, η Paramount και η Warner Bros. Discovery, που έχουν προωθήσει την υιοθέτηση εναλλακτικών νομισμάτων διαφήμισης, αλλά και μικρότερους συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των δικτύων Hallmark και A+E», ανέφερε ο Senior Vice President U.S. National Video Innovation της Dentsu, Μπραντ Στόκτον κατά τη διάρκεια παρουσίασης στο Advertising Research Foundation's CIMM (Coalition for Innovative Media Measurement) στην Νέας Υόρκης την Πέμπτη 12/10. Η νέα πρόταση της Dentsu, που ονομάζεται «Delta», τροφοδοτείται από τη VideoAmp, δήλωσε ο Στόκτον.

TAGS: Dentsu Aegis