To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Οδηγός ανάπτυξης το digital το 2016

Dentsu: Οδηγός ανάπτυξης το digital το 2016
Ο όμιλος Dentsu ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 83,5 δισεκατομμυρίων γιέν (585,69 εκατομμυρίων λιρών) για το έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου, με οριακή ποσοστιαία αύξηση 0,5% σε σύγκριση με τη χρήση του 2015.

Ο ιδιοκτήτης των Carat και Mcgarrybowen μεταξύ άλλων, είχε έσοδα 838,36 δισεκατομμυρίων γιέν, που ήταν αυξημένα κατά 2,4% σε σύγκριση με το 2015 και μικτό κέρδος 789,04 δισ. γιέν. Οι επιχειρήσεις του ομίλου στην Ιαπωνία απέφεραν ανάπτυξη οργανικού μικτού κέρδους 4,3% που ήταν "καθοδηγούμενο από την ισχυρή απόδοση των θυγατρικών της μητρικής αγοράς", ωστόσο δεν προσφέρθηκαν περισσότερα στοιχεία για τα καθαρά κέρδη των επιχειρηματικών τμημάτων.

Την ίδια στιγμή, το Dentsu Aegis Network, η διεθνής επιχείρηση του Dentsu, παρουσίασε αυξημένο οργανικό μικτό κέρδος κατά 5,7% με το digital να υπαρκαλύπτει τα παραδοσιακά μέσα, από πλευράς εσόδων, για πρώτη φορά. Στην ΕΜΕΑ, το Dentsu Aegis Network αύξησε τα μικτά του κέρδη κατά 6,9%, βασισμένο στη διψήφια ανάπτυξη σε Ισπανία, Ιταλία και Ρωσία και στη σημαντική μονοψήφια ανάπτυξη σε Γερμανία και Γαλλία. Στην Αμερική, το δίκτυο παρουσίασε αύξηση οργανικού μικτού κέρδους 3,1%, σημαντικά ήταν τα νούμερα σε Λατινική Αμερική, Μεξικό, Κολομβία και Αργεντινή, με τη Βραζιλία να παραμένει "ανταγωνιστική, με αβέβαιο πολιτικό και οικονομικό κλίμα".

Στο μεταξύ, παρά την εσωτερική έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη για λανθασμένους χειρισμούς σε 1.000, περίπου, υποθέσεις digital advertising πελατών, ο όμιλος ανέφερε πως οι ψηφιακές επιχειρήσεις στην Ιαπωνία απέδωσαν το 37,3% των συνολικών μικτών κερδών, ενώ το ποσοστό αυτό έφτασε στο 52,3% για το Dentsu Aegis Network. 
TAGS: Dentsu Aegis