To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργήθηκε η Global Alliance for Responsible Media

Δημιουργήθηκε η Global Alliance for Responsible Media
Δεκαέξι από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στον κόσμο, μεταξύ αυτών οι Diageo, Unilever, BP, Adidas και Mars, δημιούργησαν την Global Alliance for Responsible Media και ένωσαν τις δυνάμεις τους με πλατφόρμες όπως το Facebook και η Google, καθώς και διαφημιστικές εταιρείες, για να εμποδίσουν τη διάδοση επικίνδυνου και παραπλανητικού online περιεχομένου.

H World Federation of Advertisers έχει τεθεί επικεφαλής της παραπάνω προσπάθειας, στοχεύοντας να προωθήσει το ταχύτερο δυνατόν τα μέτρα που θα ενισχύσουν την ψηφιακή ασφάλεια. Η παραπάνω συνεργασία προέκυψε από την ολοένα και αυξανόμενη ανησυχία των marketers ότι οι διαφημίσεις τους προβάλλονται δίπλα σε περιεχόμενο που είναι ακατάλληλο ή παράνομο, ενώ ενδεικτικό είναι ότι εταιρείες όπως η Diageo απέσυραν εντελώς τις διαφημίσεις τους από πλατφόρμες όπως το YouTube.

Στην παραπάνω προσπάθεια θα συμπράξουν επίσης εταιρείες όπως οι Procter & Gamble, Mastercard, General Mills, GSK Consumer, Verizon Media, Twitter και τέσσερις από τους έξι μεγάλους ομίλους holding, ενώ εκτός θα παραμείνουν οι WPP και Havas. Η πρώτη επίσημη συνάντηση της Global Alliance for Responsible Media θα πραγματοποιηθεί σήμερα, 19 Ιουνίου, στη διάρκεια των Cannes Lions.