To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διοικητικές αλλαγές στην Publicis Communications

Διοικητικές αλλαγές στην Publicis Communications
Σειρά εσωτερικών αλλαγών ανακοίνωσε ο CEO της Publicis Comminications, Arthur Sadoun, με βασικό στόχο του δικτύου να βοηθήσει την κάθε μια από τις εταιρείες του να κερδίσει περισσότερα new business μέσα στους επόμενους μήνες.

Συγκεκριμένα, οι Carla Serrano και Bill Kanarick επιλέχθηκαν για να αναλάβουν χρέη co-chief strategy officers στην Publicis Communications, την οποία αποτελούν οι Saatchi & Saatchi, Leo Burnett και BBH μεταξύ άλλων. Η Serrano θα συνεχίσει να λειτουργεί σαν CEO της Publicis New York, ενώ ο Kanarick θα παραμείνει, ταυτόχρονα, chief strategy officer στην Publicis.Sapient. "Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε τον καθοριστικό δημιουργικό συνεργάτη για την αναμόρφωση λειτουργίας των πελατών μας" ανέφερε σχετικά ο Sadoun.

Σε εταιρικό επίπεδο, η Kate Stanners θα αναλάβει καθήκοντα global chairwoman στη Saatchi & Saatchi (προς αντικατάσταση του παραιτηθέντα Kevin Robert), διατηρώντας παράλληλα και τον ρόλο global chief creative officer. Η CEO και CCO της Leo Burnett Canada, Judy John θα προσθέσει τον τίτλο chief creative officer της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική, ενώ ο Brent Nilson θα γίνει ο νέος chief strategic officer της Leo Burnett Βόρειας Αμερικής.

Επιπλέον, η CEO της Publicis Conseil, Valérie Henaff προσθέτει τα καθήκοντα της global president της Publicis Worldwide, ενώ οι Loris Nold και Justin Billingsley επιλέχθηκαν σαν chief operating officers της Publicis Communications, με τον Nord να επιβλέπει Ασία, Μέση Ανατολή και τον Billingsley τις περιφέρειες Λατινικής Αμερικής και Ευρώπης.