To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Domino’s: Αναθεωρεί CRM και digital συνεργασίες

Domino’s: Αναθεωρεί CRM και digital συνεργασίες
Η Domino's προχωρά σε αναθεώρηση των CRM και digital συνεργασιών της, έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με την Iris.

Η εξέλιξη αυτή προέκυψε έπειτα από την έναρξη συνεργασίας της Iris με την KFC για το CRM και το digital της αλυσίδας εστιατορίων. Μέχρι πρότινος, η Iris ήταν υπεύθυνη για τον integrated λογαριασμό της Domino's, ωστόσο έχασε το δημιουργικό και στρατηγικό κομμάτι της δουλειάς από τη VCCP τον Απρίλιο κι έπειτα από spec, στο οποίο συμμετείχαν επίσης οι Brooklyn Brothers και St Luke’s.

Όσο για την KFC, ξεκίνησε συνεργασία με την Iris τον Μάιο έπειτα από γενική αναθεώρηση, που είχε σαν συνέπεια και τη μετακίνηση του διαφημιστικού λογαριασμού από τη Bartle Bogle Hegarty στη Mother.

"Η συνεργασία με ένα brand, όπως αυτό της KFC αποτελεί ευκαιρία ζωής και για το σκοπό αυτό, διακόπτουμε τη συνεργασία μας με τη Domino's, η οποία συνοδεύτηκε από πολλές πρωτιές κι επιτυχίες" ανέφερε σχετικά ο managing director of Iris, Chris Marlow. 
TAGS: Iris, Domino's