To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dove: Απολογία για διαφημιστικό που χαρακτηρίστηκε «ρατσιστικό»

Dove: Απολογία για διαφημιστικό που χαρακτηρίστηκε «ρατσιστικό»
Η γνωστή μάρκα αφρόλουτρου της Unilever, Dove, απολογήθηκε για ένα διαφημιστικό της που αναρτήθηκε στο Facebook και χαρακτηρίστηκε ως ρατσιστικό, μέσα από μια σειρά σχολίων στα social media.

Μάλιστα, μια σειρά απειλών για μποϊκοτάρισμα της μάρκας και η ερώτηση σχετικά με τον τρόπο που εγκρίθηκε η διαφήμιση σε πρώτη φάση, οδήγησαν το Dove στην απόφαση να εκφράσει τις απολογίες του.

Το διαφημιστικό, που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών, έδειχνε μια μαύρη γυναίκα να αφαιρεί τη μπλούζα της και να αποκαλύπτεται μια λευκή γυναίκα. Δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιά είναι η διαφημιστική εταιρεία που επιμελήθηκε του συγκεκριμένου ποσταρίσματος. Η Ogilvy & Mather είναι εκείνη που χειρίζεται μεγάλο μέρος της δημιουργικής δουλειάς της μάρκας, ωστόσο η Unilever έχει συγκεντρώσει επίσης ένα σημαντικό κομμάτι (κυρίως για τις ψηφιακές διαφημίσεις) in house, στην U Studios.

"Μια εικόνα που δημοσιεύσαμε πρόσφατα στο Facebook, έχασε τη στόχευσή της να εκπροσωπήσει με προσοχή τις γυναίκες διαφορετικού χρώματος. Απολογούμαστε για την προσβολή που μπορεί να προκάλεσε" ανέφερε το Dove σε ανακοίνωσή του σε Twitter και Facebook.  
TAGS: Unilever, Dove