To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δυναμική ανάκαμψη για τα marketing budgets

Δυναμική ανάκαμψη  για τα marketing budgets
Τα marketing budgets συνεχίζουν να μεγαλώνουν δυναμικά στην Ευρώπη και την Αμερική, ενώ η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού βλέπει την ανάπτυξη να επιταχύνει, σύμφωνα με τα πρόσφατα δεδομένα του Global Marketing Index (GMI) της Warc.

Η πανδημία του κορονοϊού προκάλεσε ραγδαία περικοπή στα διαφημιστικά budget, όμως η ανάκαμψη συνεχίζει να επιταχύνει. Και οι τρεις περιοχές αλλά και όλα τα έξι media που αναλύθηκαν σημειώνουν δυνατή απόδοση μετά το disruption της Covid-19. Τα marketing budgets αναπτύσσονται δυνατά στην Ευρώπη και στην Αμερική, κάτι που συνεχίστηκε και τον Αύγουστο. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού σημείωνε μια πιο αργή ανάπτυξη τους πρόσφατους μήνες, αν και πλέον και αυτή άρχισε να επιταχύνει.

To πιο πρόσφατο report δείχνει πως επίσης οι συνθήκες βελτιώνονται για το out-of-home και το ραδιοφωνικό marketing. Επίσης, τον Αύγουστο το digital και το mobile marketing κατέγραψαν τον πιο δυνατό ρυθμό ανάπτυξης budget -μετά από μικρή πτώση που είχε καταγραφεί τον Ιούλιο-, και τα οποία ακολούθησε στη λίστα η τηλεόραση.
TAGS: Marketing