To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

E-Commerce: Αυξανομένη η επιρροή από τα social

E-Commerce: Αυξανομένη η επιρροή από τα social
Η συνεχώς αυξανόμενη επιρροή των social media στις επιλογές των καταναλωτών δημιουργούν νέα δεδομένα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου σε διεθνές επίπεδο και κατ' επέκταση σε ευρωπαϊκό και περιφερειακό.
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο τα smartphones έχουν κυριαρχήσει ως βασικό κανάλι αναζήτησης αλλά και αγορών. Σε διεθνές επίπεδο περισσότεροι από 5 δισ. πολίτες, σύμφωνα με στοιχεία από την GSMA, έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω έξυπνου κινητού, με τις τάσεις να είναι συνεχώς αυξητικές.
Οι νέες αυτές τάσεις και η ανοδική πορεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα συζητηθούν στη διάρκεια του Balkan eCommerce Summit, που διοργανώνεται την Πέμπτη και την Παρασκευή 4 και 5 Απριλίου στη Σόφια της Βουλγαρίας, με τη συμμετοχή 14 χωρών, μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων και ηλεκτρονικών πλατφόρμων.
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος του συνεδρίου στην Ελλάδα είναι η εταιρεία Generation Y. Το 89% της επισκεψιμότητας σήμερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα των χωρών της Βαλκανικής, όπως έχει αναφέρει ο Nikola Ilchev, eCommerce Academy and Balkan eCommerce Summit Founder, προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), σύμφωνα με αναλυτικά στοιχεία (έρευνα της Mediapost Hit Mail)