To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ενισχύεται η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη

Ενισχύεται η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη
Οι ΗΠΑ άρχισαν να αυξάνουν το μερίδιό τους στις παγκόσμιες δαπάνες διαφήμισης και μάρκετινγκ, σύμφωνα με την PQ Media. Φέτος, η PQ προβλέπει ότι οι ΗΠΑ θα αντιπροσωπεύουν μερίδιο 39,7% της παγκόσμιας αγοράς, αυξημένο κατά 38,6% από το 2018.
Το συνολικό παγκόσμιο μείγμα διαφήμισης και μάρκετινγκ εκτιμάται ότι έχει επεκταθεί κατά 4% το 2023, αλλά προβλέπεται να επεκταθεί με σχεδόν διπλάσιο ρυθμό από αυτόν -7,7%- φέτος. Ενώ οι δαπάνες στις ΗΠΑ αυξήθηκαν μόνο κατά 3,7% το 2023, η PQ προβλέπει ότι θα διευρυνθούν υπερδιπλάσιες από -8,2%- φέτος. Η έκθεση αναφέρει: «Καθώς ο πληθωρισμός ήταν στο υψηλότερο ποσοστό των τελευταίων 40 ετών, προκάλεσε φόβους ύφεσης, που οδήγησαν τις εταιρείες να μειώσουν τους προϋπολογισμούς των media, ιδιαίτερα στα παραδοσιακά μέσα.
Ωστόσο, οι ρυθμοί πληθωρισμού μειώθηκαν καθώς προχωρούσε το έτος και τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας άρχισαν να ελέγχονται. Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2023, τα περισσότερα brands αύξαναν τους προϋπολογισμούς για διαφημίσεις και μάρκετινγκ σε μεγάλες παγκόσμιες αγορές, εκτός από την Ιαπωνία. Τα δεδομένα για το 2024 δείχνουν ότι οι εταιρείες θα συνεχίσουν να αυξάνουν τους προϋπολογισμούς τους, καθώς περισσότεροι καταναλωτές ψωνίζουν σε καταστήματα και παρακολουθούν εκδηλώσεις μετά από χρόνια αποκλεισμού από την πανδημία», σημειώνει ο CEO της PQ, Patrick Quinn.