To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ετοιμάζεται για media αναθεώρηση η VW

Ετοιμάζεται για media αναθεώρηση η VW
Ετοιμάζεται για media αναθεώρηση η VW

Επαφές με τους μεγάλους ομίλους διαφήμισης και επικοινωνίας έχει ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες το Volkswagen Group, ενόψει μιας παγκόσμιας αναθεώρησης στις media συνεργασίες.

Η εταιρεία αυτοκινήτων, που έχει στην κατοχή της τα brands Audi και Porsche, συνεργάζεται με τη Mediacom του WPP σε ποικίλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ το εν λόγω media shop διατήρησε το δικαίωμά της, έπειτα από αναθεώρηση που είχε πραγματοποιηθεί πριν από δυο χρόνια.

Η Volkswagen ξόδεψε περί τα 605 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα το 2014, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ τόσο εκείνη όσο και η Mediacom αρνήθηκαν να σχολιάσουν κάτι γύρω από το επερχόμενο spec.

Σημειώνεται πως η VW αποτελεί συνήθη διαφημιζόμενο του Super Bowl από το 2010, ενώ το 2011 παρουσίασε το spot \"The Force\" που σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία.