To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Fage: Spec στην αγορά της Αμερικής

Fage: Spec στην αγορά της Αμερικής
Η Fage Yoghurt προχωρά σε αναθεώρηση του αμερικάνικου marketing λογαριασμού της, έπειτα από επτά χρόνια συνεργασίας με τη MullenLowe. 

Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού στην Αμερική (πίσω από την Chobani) επέλεξε τη συνεργάτιδά της, Mullen (η σημερινή MullenLowe), στα τέλη του 2010, σπάζοντας τους δεσμούς με την Ogilvy & Mather. Η εταιρεία του ομίλου IPG χειριζόταν δημιουργικό, digital, social, media planning and buying, brand strategy και δημόσιες σχέσεις, καθώς η Fage προσπαθούσε να κερδίσει μερίδιο αγοράς από την Chobani.

Εκπρόσωπος της Fage επιβεβαίωσε την είδηση περί αναθεώρησης, ωστόσο αρνήθηκε να ξεκαθαρίσει αν αυτή αφορά τόσο στο δημιουργικό όσο και στο media κομμάτι του λογαριασμού. Ίδια στάση κράτησε και η MullenLowe. Σύμφωνα με το memo που κυκλοφόρησε, η εταιρεία γαλακτοκομικών αναζητά "μια αλλαγή προοπτικής" έπειτα από τη μακρόχρονη συνεργασία της με τη MullenLowe, η οποία χειρίστηκε τις επιχειρήσεις από το γραφείο της στη Βοστόνη. 

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από την Kantar Media, η Fage ξόδεψε περί τα 60 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα την περσινή χρονιά, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση από τα αντίστοιχα 38 εκατομμύρια του 2015.  
TAGS: ΦΑΓΕ