To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FCB Global: Αναθέτει νέο ρόλο στην Tina Allan

FCB Global: Αναθέτει νέο ρόλο στην Tina Allan
Η FCB, το creative δίκτυο της Interpublic Group, προσέλαβε την Tina Allan από την Omnicom για να αναλάβει έναν νεοσυσταθέντα ρόλο για το παγκόσμιο δίκτυο.

Η Allan, που θα συμμετέχει ως global partner και head of data science and connections στην FCB, θα είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία μιας global στρατηγικής και για creative καμπάνιες του δικτύου που είναι βασισμένες στα data και στις τεχνολογίες.

Επίσης, θα δημιουργήσει καινούργιες εξωτερικές data συνεργασίες για την FCB, ενώ θα ενισχύσει τα υπάρχοντα εργαλεία και δυνατότητες, ενσωματώνοντας περαιτέρω τις media δραστηριότητες και συνδέοντας το δίκτυο ακόμα περισσότερο με τις Acxiom και Kinesso, τα data and technology units της IPG, σε συνεργασία με τον chief strategy officer της FCB, Nigel Jones.

H Allan θα αναφέρεται στον Worldwide CEO της FCB, Carter Murray, και θα συνεργάζεται στενά με την Global chief creative officer της FCB, Susan Credle. Θα δημιουργήσει μία παγκόσμια ομάδα με ποικίλες δεξιότητες από όλο το δίκτυο, που θα ενσωματώνει το marketing science με τα media και το CRM με το branding. Όπως δήλωσε η ίδια, είναι ενθουσιασμένη με αυτόν το ρόλο, επειδή «είμαι παθιασμένη για τη δημιουργικότητα όσο είμαι και για το data science, και αυτή είναι η κουλτούρα της FCB».