To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ferrero: Media review για την περιφέρεια EMEA

Ferrero: Media review  για την περιφέρεια EMEA
Η Ferrero προχωρά σε επανεξέταση του λογαριασμού των media σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, με περισσότερες από 70 αγορές να επηρεάζονται. Το review αφορά όλα τα brands της ιταλικής εταιρείας (Ferrero Rocher, Nutella, Kinder και Thorntons).
Το 2019, η Starcom επιλέχθηκε για τον media planning and buying λογαριασμό στη Βρετανία. Λίγους μήνες αργότερα, το agency πρόσθεσε και την αγορά της Κίνας και το 2021, επέκτεινε τις αρμοδιότητές της για να συμπεριλάβει την Ιταλία.
Στο πλαίσιο της αναθεώρησης του 2021, η Dentsu International επέκτεινε επίσης τη συνεργασία της με τη Ferrero, διατηρώντας αγορές συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και προσθέτοντας τις νέες αγορές της Ιαπωνίας, της Νότιας Κορέας και του Μεξικού.
Το 2019, η εταιρεία είχε μεταφέρει, επίσης, μεγάλο μέρος της δραστηριότητας των media στη Mindshare, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, όπου το agency διατήρησε το λογαριασμό μετά από spec που έλαβε χώρα πέρυσι.
Η Starcom, η Dentsu International και η Mindshare αρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά με το review. Ωστόσο, εκπρόσωπος της Ferrero δήλωσε: "Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η αναθεώρηση για το media planning and buying της Ferrero βρίσκεται σε εξέλιξη. Ο διαγωνισμός ο οποίος θα καλύπτει περισσότερες από 70 χώρες, περιλαμβάνει και το συνολικό χαρτοφυλάκιο των brands της Ferrero".