To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Fiat: Media spec σε ΕΜΕΑ και Ασία-Ειρηνικό

Fiat: Media spec σε ΕΜΕΑ και Ασία-Ειρηνικό
Η Fiat προχωρά σε αναθεώρηση των Media planning and buying συνεργασιών της στις περιφέρειες Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας-Ειρηνικού.

Η Maxus, που ανήκει στο όμιλο WPP είναι η εταιρεία που χειρίζεται στην τρέχουσα περίοδο τον συγκεκριμένο λογαριασμό, έχοντας κερδίσει το δικαίωμα στην Ευρώπη τον Ιανουάριο του 2009 και στο Ηνωμένο Βασίλειο (αξίας 20 εκατομμυρίων λιρών) ένα χρόνο μετά. Η MEC ήταν προηγουμένως υπεύθυνη για τη βρετανική αγορά.

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε καθαρά έσοδα 26,6 δισεκατομμυρίων ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2016, αυξημένα κατά 3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η κίνηση της Fiat είναι η τελευταία από μια σειρά μεγάλων media αναθεωρήσεων που πραγματοποιούνται εδώ και δυο χρόνια, σε μια τάση που χαρακτηρίζεται ως "η νέα νόρμα".

Άλλες media αναθεωρήσεις που πραγματοποιήθηκαν (ή πραγματοποιούνται) είναι αυτή της Ikea, καθώς η πρώτη παγκόσμια planning and buying, την οποία ξεκίνησε η Diageo.  
TAGS: MEC, ikea, Diageo, fiat