To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ford: Νέα προσέγγιση από τη Wieden+Kennedy

Ford: Νέα προσέγγιση από τη Wieden+Kennedy
Το γραφείο της Wieden + Kennedy στη Νέα Υόρκη φέρνει μια νέα εποχή για τη Ford, στην πρώτη της καμπάνια για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η διαφημιστική εταιρεία επιλέχθηκε για να αναπτύξει τη φθινοπωρινή καμπάνια της Ford, τη στιγμή που η παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση βρισκόταν ακόμα σε εξέλιξη. Κι ενώ η BBDO αναδείχτηκε νικήτρια στη συγκεκριμένη διαδικασία, η Ford δείχνει διατεθειμένη να ακολουθήσει ένα πολύ-συνεργατικό μοντέλο, με την W+K να αποτελεί, επίσημα, innovation partner σε επιλεγμένα projects.

Με τη νέα καμπάνια "Built Ford Proud", η W+K New York φαίνεται να έχει διαμορφώσει τη δημιουργική προσέγγιση της μάρκας για το προσεχές μέλλον. Στο σποτ διάρκειας 60 δευτερολέπτων με τίτλο "The Future Is Built", ο ηθοποιός Bryan Cranston κάνει το ντεμπούτο του για το brand, τονίζοντας τη νέα εστίαση και τη στάση της Ford. Η καμπάνια περιλαμβάνει και δεύτερο σποτ με τίτλο "The Family Name", το οποίο εστιάζει στο εικονικό μπλε οβάλ της Ford και σε όσα εκφράζουν το όνομα και το λογότυπο της μάρκας.

Σημειώνεται πως η GTB θα χειριστεί την marketing καμπάνια που θα προωθήσει το event πωλήσεων της Ford στις ΗΠΑ το Νοέμβριο, βασιζόμενη στην προσέγγιση της W+K.