To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Gap: Καταργεί τον CMO σε 2 brands

Gap: Καταργεί τον CMO σε 2 brands
Gap: Καταργεί τον CMO σε 2 brands

Ο συγκεκριμένος ρόλους θα αντικατασταθεί από τον επικεφαλής της customer experience, ο οποίος δημιουργείται για να επεκτείνει τα καθήκοντα του CMO, συμπεριλαμβάνοντας αυτά του e-commerce και των αναφορών στους global presidents των μεμονωμένων Brands.

Η παραπάνω κίνηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας αναδιάρθρωσης που συντελείται κι αποσκοπεί στη συγχώνευση του marketing των μαρκών και των e-commerce Ομάδων, ώστε να προκύψει μια ενοποιημένη προσέγγιση, που θα επικεντρωθεί στον πελάτη.

«Έχει έρθει η ώρα να εντατικοποιήσουμε το focus στον πελάτη και να κάνουμε την επανάσταση, με μια δυναμική integrated προσέγγιση, ώστε να χτίσουμε σχέσεις με τους πελάτες μας» υποστήριξε ο global brand president της Gap, Jeff Kirwan.

Οι αλλαγές αυτές εξελίσσονται ενώ ο Art Peck ετοιμάζεται να αναλάβει καθήκοντα CEO στην εταιρεία, αντικαθιστώντας τον Glenn Murhpy κι ακολουθούν τις διοικητικές ανακατατάξεις στα διάφορα brands. Στο μεταξύ, σαν συνέπεια της απόφασης για την κατάργηση των CMOs, ο CMO της Gap, Seth Forman αποχώρησε πριν μερικές ημέρες, ενώ η CMO της Banana Republic, Catherine Sadler έχει ήδη φύγει από το προηγούμενο έτος. Ο μοναδικός CMO που θα παραμείνει, είναι αυτός του Old Navy, Ivan Wicksteed.

Τέλος, η Gap προχωράει και στην κατάργηση του ρόλου Creative Director, που την τρέχουσα περίοδο κατέχει η Rebekka Bay.