To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global media spec από την Eli Lilly

Global media spec από την Eli Lilly
Αξίας μεταξύ 600 - 800 εκατομμυρίων δολαρίων.

Σε αναθεώρηση του global media λογαριασμού του προχωρά ο αμερικανικός φαρμακευτικός κολοσσός Eli Lilly and Company. Η ΟΜD τον διαχειρίζεται από το 2002 και, σύμφωνα με πληροφορίες, θα υπερασπιστεί τη θέση της σε ένα spec που η αξία του υπολογίζεται ανάμεσα στα 600 και 800 εκατομμύρια δολάρια. Τουλάχιστον τέσσερις μεγάλοι όμιλοι αναμένεται να συμμετάσχουν στο pitch , το
οποίο αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Ιουνίου και να διαρκέσει για
περίπου τρεις μήνες.

Η MediaLink αναμένεται πως θα «τρέξει» τη διαδικασία, αν και αρνήθηκε να σχολιάσει. «Η Lilly USA περιοδικά αξιολογεί όλους τους κορυφαίους third-party προμηθευτές και τις σχέσεις της με τα agencies, για να διασφαλίζει πως βρίσκεται στην καλύτερη θέση για τη μελλοντική της ανάπτυξη», δήλωσε εκπρόσωπος της Eli Lilly στο Campaign US. Τα creative agencies της Eli Lilly συμπεριλαμβάνουν την Grey της WPP και τo marketing agency GSW. To 2019, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έφερε in-house ορισμένες marketing υπηρεσίες για να περικόψει τα κόστη, ενώ διατήρησε τα agencies
για τα μεγαλύτερα brands της Αμερικής. Αυτά περιλαμβάνουν το αντικαταθλιπτικό Prozac και το φάρμακο για το διαβήτη Trulicity. Το pitch της Eli Lilly είναι ένα από τα μεγαλύτερα media reviews της χρονιάς, πίσω από το integrated review της Coca-Cola των 4 δισ. δολαρίων, το global media review της Unilever
και το media review του Facebook των 750 εκατ. δολαρίων.