To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GM και Maserati με αλλαγές στην ηγεσία του marketing

GM και Maserati με αλλαγές στην ηγεσία του marketing

Η General Motors προσθέτει τον νέο ρόλο του παγκόσμιου chief media officer στην εκτελεστική ομάδα μάρκετινγκ και καλωσορίζει τη Shenan Reed. Η Reed εντάχθηκε στην αυτοκινητοβιομηχανία στις 22 Ιανουαρίου από τη L'Oréal, όπου ήταν τα τελευταία τριάμισι χρόνια ανώτερη αντιπρόεδρος, head of media. Πρωτύτερα πέρασε σχεδόν τρία χρόνια ως πρόεδρος, chief client officer, στον Publicis Groupe, ενώ υπήρξε ιδρύτρια και επικεφαλής των media της Morpheus Media, επί 13 χρόνια. Η Reed αναφέρει ότι ανυπομονεί να συνεργαστεί με τους νέους της συναδέλφους της GM, για να «αναπτύξει την παγκόσμια media κοινότητα και να αξιοποιήσει το ήδη ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης». Η Reed θα έχει έδρα στη Νέα Υόρκη και θα αναφέρεται στον CMO Norm de Greve, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία από την CVS Health τον Ιούλιο.

Εν τω μεταξύ, η Maserati Βόρειας Αμερικής έχει επίσης νέα επικεφαλής στο μάρκετινγκ. Η Lindsay Fifelski εντάσσεται στη Stellantis από ένα άλλο τμήμα της. Η Fifelski ήταν πιο πρόσφατα διευθύντρια διαφήμισης και social media της Dodge, έναν ρόλο που είχε για δύο χρόνια. Στο παρελθόν πέρασε σχεδόν τρία χρόνια σε μια άλλη μάρκα πολυτελείας Stellantis, την Alfa Romeo. Έχει περάσει επίσης τέσσερα χρόνια ως επόπτρια λογαριασμού στη Zubi Advertising, όπου εργάστηκε σε εθνικές πολυπολιτισμικές διαφημίσεις και συνεργασίες για τη Ford Motor Co. Η Fifelski πέρασε επίσης ένα χρόνο στη McCann και σχεδόν επτά χρόνια στην GTB.