To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Λανσάρει το My Ad Centre

Google: Λανσάρει το My Ad Centre
Η Google λανσάρει το feature My Ad Centre, επιτρέποντας στους χρήστες να ελέγχουν το είδος των διαφημίσεων που βλέπουν σε Search, YouTube και Discover. Συγκεκριμένα, οι χρήστες, εφόσον έχουν συνδεθεί στο Google, αποκτούν πρόσβαση στο My Ad Center απευθείας και από τις διαφημίσεις που τρέχουν στις πλατφόρμες μπορούν να επιλέξουν να παρακολουθούν περισσότερες από τα brands που προτιμούν και λιγότερες από αυτά που δεν τους ενδιαφέρουν.
Η νέα δυνατότητα είναι μια αυτόνομη υπηρεσία, όπως είναι και το Google My Activity, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν και να διαχειρίζονται τα data που έχουν συλλεγεί για το χρόνο που περνούν σε search, ιστοσελίδες και videos. Η Google λάνσαρε αρχικά το My Ad Center τον περασμένο Μάιο, για να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήστη στα sites της αλλά και insights στους διαφημιζόμενους. Η εταιρεία τεχνολογίας έχει ενσωματώσει περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης και έχει διευρύνει την επιλογή για παρακολούθηση λιγότερων διαφημίσεων σε «ευαίσθητα» θέματα όπως το αλκοόλ, η ανατροφή των παιδιών και η απώλεια βάρους.
«Φανταστείτε ότι κάνατε πολύ μεγάλες διακοπές και τώρα που επιστρέψατε, δεν θέλετε να βλέπετε άλλες διαφημίσεις διακοπών. Με το My Ad Center, μπορείτε απλώς να πατήσετε στο μενού με τις τρεις κουκκίδες δίπλα σε μια διαφήμιση διακοπών και να επιλέξετε να βλέπετε λιγότερους από αυτούς τους τύπους διαφημίσεων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να βλέπετε διαφημίσεις για πράγματα που σας ενδιαφέρουν, όπως προσφορές για αθλητικά παπούτσια ή δώρα για τα αγαπημένα σας πρόσωπα», ανέφερε η εταιρεία. 
TAGS: Google