Google: Νέα ΑΙ εργαλεία για διαφημιζόμενους
Η Google θα αρχίσει να χρησιμοποιεί υδατογραφήματα SynthID για
όλα τα creative που δημιουργούνται από την τεχνητή νοημοσύνη (AI)
στο Performance Max και στο Google Ads, καθώς η εταιρεία συνεχίζει
να δημιουργεί λειτουργίες και εργαλεία που αυτοματοποιούν τις διαδικασίες. Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τρίτη 7/11 ότι θα χρησιμοποιήσει
το «αόρατο» υδατογράφημα για εικόνες και θα περιλαμβάνει metadata
για να προσδιορίσει ότι η τεχνητή νοημοσύνη
δημιούργησε την εικόνα, καθώς ετοιμάζεται
να διαθέσει τη δημιουργία περιουσιακών στοιχείων στο Google Performance Max σε beta σε
όλους τους διαφημιζόμενους μέχρι το τέλος του
έτους.
Τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που θα τοποθετηθούν θα αποτρέψουν τα συστήματα από το να εμπλακούν με ακατάλληλα και ευαίσθητα μηνύματα προτροπής ή δημιουργικά που παραβιάζουν την πολιτική της. Οποιαδήποτε διαφήμιση δημιουργείται με στοιχεία που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να ακολουθεί τις υπάρχουσες πολιτικές διαφημίσεων της Google προτού προβληθεί στο δίκτυο της.
Τα προστατευτικά κιγκλιδώματα που θα τοποθετηθούν θα αποτρέψουν τα συστήματα από το να εμπλακούν με ακατάλληλα και ευαίσθητα μηνύματα προτροπής ή δημιουργικά που παραβιάζουν την πολιτική της. Οποιαδήποτε διαφήμιση δημιουργείται με στοιχεία που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να ακολουθεί τις υπάρχουσες πολιτικές διαφημίσεων της Google προτού προβληθεί στο δίκτυο της.