To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Νέα εμπειρία συνομιλίας στο Google Ads

Google: Νέα εμπειρία συνομιλίας στο Google Ads
Η Google λανσάρει μια νέα εμπειρία συνομιλίας στο Google Ads, που υποστηρίζεται από το μοντέλο Gemini AI και μπορεί να εκτελεστεί σε οτιδήποτε, από κινητές συσκευές έως διακομιστές σε κέντρα δεδομένων. Η εμπειρία συνομιλίας επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν σχετικό διαφημιστικό περιεχόμενο, όπως δημιουργικό και λέξεις-κλειδιά από μια διεύθυνση URL ιστότοπου. Το εργαλείο -που αρχικά ανακοινώθηκε τον Μάιο κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Google Marketing Live της εταιρείας- έχει πλέον μετατραπεί σε beta και είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η παγκόσμια διάθεση σε όλους τους αγγλόφωνους διαφημιζόμενους θα ξεκινήσει τις επόμενες εβδομάδες. Σε πρώιμες δοκιμές οι διαφημιζόμενοι δημιούργησαν καμπάνιες υψηλότερης ποιότητας με λιγότερη προσπάθεια, αυξάνοντας τις βαθμολογίες ισχύος των διαφημίσεων που μετρούν τη συνάφεια, την ποιότητα και την ποικιλομορφία, δήλωσε η εταιρεία. Ο Tom Foster, paid search manager στην Page1, δήλωσε στην Google ότι η εμπειρία συνομιλίας βοήθησε στη δημιουργία διαφημίσεων υψηλότερης ποιότητας με καλή ή εξαιρετική ισχύ διαφήμισης, γεγονός που βελτίωσε περαιτέρω την απόδοση των καμπανιών.
Μικρές επιχειρήσεις όπως η Page1, που διαφημίζουν και χρησιμοποιούν την εμπειρία συνομιλίας στο Google Ads, έχουν 42% περισσότερες πιθανότητες να δημοσιεύσουν search ads με καλή ή εξαιρετική ισχύ διαφήμισης, γεγονός που δείχνει πόσο καλά ένα δημιουργικό ακολουθεί τις πρακτικές της Google για καλύτερη απόδοση.
TAGS: Google