To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Νέος επικεφαλής διαφήμισης ο Prabhakar Raghavan

Google: Νέος επικεφαλής διαφήμισης ο Prabhakar Raghavan
Ο Sridhar Ramaswamy, ένα από τα κορυφαία στελέχη διαφήμισης της Google, αναχωρεί από την εταιρεία μετά από 15 χρόνια, για να ενταχθεί στη Greylock Partners.

Ο  senior VP of advertising and commerce αντικαθίσταται από τον VP of engineering, Prabhakar Raghavan, σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση.

Στα νέα του καθήκοντα, ο Ramaswamy θα "επικεντρωθεί αρχικά στην συνεργασία και την επένδυση σε εταιρείες που εκμεταλλεύονται δεδομένα σε κλίμακα, AI και machine learning, για να αναπτύξει την επόμενη γενιά γνώσεων και ικανοτήτων για τους καταναλωτές ή τις επιχειρήσεις", ανέφερε η Greylock.

Στη Google, ο Ramaswamy ήταν υπεύθυνος για την προβολή ψηφιακών διαφημίσεων σε χρήστες σε τομείς όπως το programmatic, το video, το shopping και το search. Όταν ανέλαβε τις διαφημιστικές επιχειρήσεις της Google το 2013, η εταιρεία δημιούργησε περίπου 51 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα.  Σήμερα, παρουσιάζεται έτοιμη να ξεπεράσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο διάδοχός του, Raghavan, διαθέτει ένα υπόβαθρο αλγορίθμων και search, ενώ από το 2014 επιβλέπει τη σουίτα των cloud-based επιχειρηματικών apps της Google, συμπεριλαμβανομένων των Drive, Docs και Hangouts. "Έχω δουλέψει με τον Prabhakar εδώ και πολλά χρόνια και δεν μπορεί να σκεφτεί κανείς κάποιον καλύτερο για να οδηγήσει τις προσπάθειες μας να κερδίσουμε χρήματα", δήλωσε ο chief executive της Google, Sundar Pichai.
TAGS: Google