To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Google: Προχωράει σε αναδιάρθρωση του Ad Sales Unit

Google: Προχωράει σε αναδιάρθρωση του Ad Sales Unit

Η Google σχεδιάζει να ενοποιήσει περαιτέρω το προσωπικό μέσω πιθανών απολύσεων, καθώς και επανατοποθετώντας υπαλλήλους που επιβλέπουν τις σχέσεις με σημαντικούς διαφημιζόμενους στο sales unit των πελατών της. Η αναδιοργάνωση έρχεται καθώς η εταιρεία βασίζεται περισσότερο στη μηχανική μάθηση (ML) και την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την υποστήριξη πελατών στρατηγικές αγορές διαφημίσεων για search, YouTube και άλλες υπηρεσίες.
Η Google μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν νέες διαφημίσεις που η τεχνολογία της, όπως το Performance Max, προτείνει ότι θα έχουν καλή απόδοση. Αυτές οι διαφημίσεις θα αποφέρουν έσοδα δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως για την εταιρεία, σύμφωνα με το The Information. Η μονάδα πωλήσεων είναι περίπου μια ομάδα διαφημίσεων 30.000 ατόμων. Ο Sean Downey, πρόεδρος της Americas & Global Partners στην Google, δήλωσε σε συνεδρίαση σε όλο το τμήμα την περασμένη εβδομάδα ότι η Google σχεδιάζει να αναδιαρθρώσει τις ομάδες πωλήσεων διαφημίσεων χωρίς να διευκρινίσει εάν η κίνηση θα περιλαμβάνει απολύσεις.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Google, Sundar Pichai μίλησε για τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία διαχειρίστηκε την απόλυση του 6% περίπου του εργατικού δυναμικού της -- 12.000 υπαλλήλων -- το 2022. Είπε ότι δεν έγινε σωστά, αν και υπερασπίστηκε την απόφαση. Ο Pichai ανέφερε ότι οι απολύσεις είχαν «σαφώς μεγάλο ηθικό». Η San Francisco Chronicle ανέφερε ότι η Google, η Amazon, η Snap και η Zillow θα ανακοινώσουν νέες περικοπές θέσεων εργασίας. Οι τέσσερις εταιρείες τεχνολογίας αναμένεται να περικόψουν τουλάχιστον 1.700 θέσεις εργασίας. Και οι τέσσερις είχαν προηγουμένως απολύσει υπαλλήλους τους τελευταίους 13 μήνες.

TAGS: Google