To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GSK: «Μονομαχία» MediaCom και PHD για τα media

GSK: «Μονομαχία» MediaCom και PHD για τα media
GSK: «Μονομαχία» MediaCom και PHD για τα media


Spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό της media planning & buying διενεργεί η πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία GlaxoSmithKline (GSK)


Πρόκειται για λογαριασμό που αγγίζει το 1 δισεκατομμύριο  λίρες και στην διαδικασία διεκδίκησης του συμμετέχουν η MediaCom, που  χειρίζεται αυτή την στιγμή το κομμάτι που αφορά την Μεγάλη Βρετανία και η PHD,  που αποτελεί το lead media agency της GSK στις ΗΠΑ.  


Το spec αυτό έρχεται σαν συνέχεια της δημιουργίας joint venture μεταξύ της GSK και του έτερου φαρμακευτικού γίγαντα Novartis τον Μάρτιο του 2015. Η Starcom του Publicis Groupe είναι αυτή που χειρίζεται μέχρι στιγμής τον λογαριασμό media της Novartis.

H GSK προχώρησε στην τελευταία αναθεώρηση του παγκόσμιου λογαριασμού της media planning and buying requirements πριν από δυο χρόνια, όταν και μοίρασε το μεγαλύτερο μέρος του μεταξύ της Group M και της Omnicom Media Group.


Η PHD  της Omnicom ανέλαβε τον λογαριασμό στις ΗΠΑ (το ύψος του οποίου παλαιότερα άγγιζε τα 900 εκατ. λίτες ή το 1,4 δισ. δολάρια)  όπως και στον Καναδά και στις αγορές της Δυτικής Αφρικής.


Η MediaCom  που ανήκει στην Group M (WPP) ανέλαβε το ύψους 74 εκατ. λιρών κομμάτι του λογαριασμού στην Μεγάλη Βρετανία ενώ, τέλος, στην Dentsu Aegis Network ανατέθηκε ο λογαριασμός στην Ιαπωνία.