To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GSK: Στον WPP το δημιουργικό του Panadol

GSK: Στον WPP το δημιουργικό του Panadol
Η GlaxoSmithKline μετακίνησε τις παγκόσμιες διαφημιστικές επιχειρήσεις του brand Panadol σε μια εξειδικευμένη ομάδα του ομίλου WPP, κατόπιν αναθεώρησης.

Ο WPP θα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία integrated δημιουργικών καμπανιών και content για διαφημίσεις, digital, activation και PR. Η Grey ήταν εκείνη που διαχειριζόταν προηγουμένως τον συγκεκριμένο λογαριασμό και θα συνεχίσει να εργάζεται για το brand, συμμετέχοντας στην ομάδα του WPP, με βάση τη Σιγκαπούρη.

Επικεφαλής της εξειδικευμένης ομάδας θα είναι ο Konstantin Popovic ως chief executive. Ο Popovic αποτελεί CEO του Grey Group Singapore και έχει ηγηθεί του λογαριασμού της GSK για τη Grey σε Ασία-Ειρηνικό, Μέση Ανατολή και Αφρική από το 2015. Η ομάδα του Popovic αποτελείται από στελέχη των Geometry, Grey, Hill & Knowlton Strategies, Ogilvy Commonhealth και Wunderman.

 Σύμφωνα με τον WPP, η εξυπηρέτηση του Panadol με ένα ειδικό μοντέλο θα επιτρέψει στη GSK να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία του εταιρικού της ρόστερ.

Στο μεταξύ, η παραπάνω εξέλιξη ακολουθεί την προ ολίγων ημερών απόφαση της GSK να αναθέσει τα παγκόσμια media στην Publicis Media, μετακινώντας τα από τη MediaCom στην Ευρώπη και την PHD στις Ηνωμένες Πολιτείες.