To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H WWP δεν θα λάβει μέρος στο spec της Disney

H WWP δεν θα λάβει μέρος στο spec της Disney
Η WPP δεν προτίθεται να συμμετάσχει στο διεθνές spec της Disney, το οποίο ανέρχεται στα 4 δισ. δολάρια, ενώ από την απόφασή της αυτή εξαιρείται η αγορά της Ασίας. Η WPP έλαβε αυτή την απόφαση για να μην έρθει σε σύγκρουση με άλλους πελάτες της όπως η Comcast. Η Disney «τρέχει» το μεγαλύτερο spec της χρονιάς, καθώς σκοπεύει να ενοποιήσει τις διαφημιστικές της λειτουργίες, ειδικότερα μετά την εξαγορά της Fox.

Σύμφωνα με πηγές, η Group M, θυγατρική της WPP’s, θα «υπερασπιστεί» το λογαριασμό του ινδικού Star TV, που ήδη χειρίζεται, καθώς και τους λογαριασμούς που αφορούν άλλες ασιατικές χώρες. Πάντως, η Group M δεν πρόκειται να λάβει μέρος στα υπόλοιπα spec της Disney, ενώ ούτε η Mindshare θα διεκδικήσει τον ευρωπαϊκό λογαριασμό της Fox, τον οποίο χειρίζεται από το 2016 και ανέρχεται στο ποσό των 150 εκατ. λιρών.
TAGS: WPP, Disney